laupäev, 2. oktoober 2010

Oktoobrikuus kõik on uus

Pole ammu kirjutanud midagi, seega mõtlesin et võtan ette ja teen väikse sissekande.
Üldiselt kui tahtsin suvel kõvasti pokkerit grindida, siis failisin suht korralikult, ei suutnud üldse volüümi näidata ning pidevalt oli kõike muud teha kui pokkerit mängida. Motti ka absoluutselt polnud, ei viitsi mängida niimoodi, kui "ei ole tahtsmist raha teenida".
Suve lõpus otsustasin et sügisest tuleb hakkata siis korralikult grindi laksma. Kuna asusin õppima ka Mainori Kõrgkooli, siis on hea õpingute kõrvalt mängida, lisaks ma saan palju aineid üle kanda, seega pole väga suur pinge taga.
Nagu suve alguses läks kõvaketas läpakal ning enne seda oli sama juhtunud lauaarvutil, siis mul pole HEMi andmebaasiga üldse ikka vedanud. Ma olen kasutanud seda varsti 2a ja mul on 30k kätte andmebaasis. EINO GEEGEE ausalt. Aga enivei, nüüd hiljuti andis läpakas ka otsad ning tuli soetada uus, taaskord andmebaas kadus :D. Igatahes nüüd ma orgunnin endale välise ketta ja hakkan RAIDis andmeid peegeldama mõlemast arvutist kettale, vähemalt ei kao mu DB enam ära.
Sünnipäeval(31.08) sai käidud ka kasiinos turnat mängimas, esimest korda. No absoluutselt ei istu see ikka, netipokker on voh nii(Y), kuid see kasimpar tundub kuidagi nii lame place, saaks vaid inimestelt raha kätte, võtke tasuta drink, jooge ennast segi ning gamblige papp kasiinole. Ei paku väga pinget, ju siis minus pole piisavalt hasartmängurit :-D Muidugi oli ka esimese turna struktuur mulle nii vastu karva, võibolla ei istunud sellepärast. Igatahes tagasi ei kipu sinna väga, kui siis kunagi mingit huvitavat turnat mängima.
Netipokkeris on suht standard seis, pole väga üles liikunud, pigem veits alla, kuid ükspäev sain 2k gtd turnalt 240$ ja see pumpas rolli taas üles, saaksin mängida NL30-s, kuid tunne veel ei luba sinna liikuda. Ostsin deucescracked.com-i kasutaja, et saaks mõned videod alla tõmmata, kuigi samas neid on ikka suht ajukas vahtida, kui ühe käe ümber arutavad coachid 30min, vbla ma pole nii advanced tasememel et viitsiks kuulata.
Oktoobris püüan siis kokku võtta ennast, teha head mängu ning näidata plussi, kindlasti tahaks ära liikuda NL20-st ja kanda kinnitada 30-s. Lisaks õppida, Simo käest ikka veel The Poker Mindset raamata orgunnimata, selle ma teen nüüd lähiajal ära, kuigi ma kogun juba mitu nädalat hoogu :D. Lisaks tahaks vaadata mõned videod ära, saaks vbla uusi ideid biitimiseks. Septembri graafikutest meeldis mulle kõige rohkem Mardi oma:D(ära solvu) aga see lõpp on lihtsalt liiga toores :D:D


Mul endal midagi septembrist ette nöidata pole, 3BI plussi 7k käe jooksul+turna hit, seega pole mul isegi mõtet seda graafikut postitada. Püüan nüüd rohkem postitada blogisse, sest et Miko whainib koguaeg, et kaua ta peab seda vana paska lugema. Enivei edu kõigile sõpradele kes minuga paralleelselt grindivad ja olgu oktoobrilauad vaalased! Lõppu väike cold-deck ka ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar